Snek



Kuih Sepit

Kuih Sepit yang agak berbeza dari semenanjung. Dicampur dengan tepung Lemantak (Sago) dan Gula Nipah. Nak tau rasa dia camne ??, try le beli.

Sekotak = RM4.50








Biskut Tepung Sagu Pelbagai Perisa
Aneka jenis biskut diperbuat dari tepung sagu yang bemutu tinggi. Dengan pelbagai perisa yang enak & lazat.

Sekotak = RM4.50

Biskut sagu perisa kelapa



Biskut sagu perisa mentega


Biskut sagu perisa kacang



Biskut sagu perisa gula apong



Biskut sagu perisa bijirin



Kuih Cincin
Kuih tradisional yang ranggup serta rasa asli gula nipah (gula "apong"). Rasa sekali kompom nak dua tiga kali. Tak caye try beli ...

Sekotak = RM 4.50









Sagon
Diperbuat dari tepung 'lemantak' dan kelapa yang digoreng garing. Sangat enak dimakan bersama durian atau pisang. Lemak dan sedap.

Sepeket = RM 4.00






Tebaloi
Snek yang diperbuat daripada kelapa dan tepung sagu dengan rasa yang rangup. Makanan tradisional kaum Melanau di Sarawak. Terdapat dalam pelbagai perisa seperti asli, pandan, strawberi, cokelat dan lada hitam. Cube test sekotak dua .....

Sekotak = RM 3.50





Snek Sago
Snek hasil campuran sago biji, udang salai ikan bilis dan kacang. Merupakan makanan tradisional penduduk tempatan terutamanya kaum Melanau Sarawak. Sedia dimakan pada bila-bila masa sahaja. Packaging yang cantik sangat sesuai sebagai oleh-oleh dari Sarawak.

Sekotak = RM4.50





Sagon
Campuran tepung sagu dan kelapa parut yang digoreng tanpa minyak. Sedap dimakan bersama pisang dan durian. Packaging yang cantik, sesuai diberi sebagai buah tangan.

Sekotak = RM7.50






Sagu Medong
Makanan asli yang boleh dimakan pada bila bila masa. Di gemari oleh penduduk tempatan. Dimakan bersama umai atau sebagai snek yang dicampur dengan sesar unjur / bilis dan kacang.

Sekotak = RM 8.50









Gula-Gula Lada Hitam
Kompom kat Semenanjung takde gula2 ni kan ???. Haa, kalau nak tau rasa dia camne, apa kata korang beli barang pat lima botol.

Sebotol (15 biji) = RM8.50
Peket (50 biji) = RM10.00







Gula-Gula Jeli Lada
Yang ni pon sama spesis ngan gula2 kat atas tu. Tapi yang jenis ni lembut sket. Yang ni pon sangat sesuai dijadikan buahtangan. Comey je botol dia.

Sebotol (15 biji) = RM9.50
Sepeket (50 biji) = RM10.00








Kembali ke atas

4 Responses


  1. miSz kAkha on January 10, 2010 at 9:02 AM

    wahhhhhhhhhh!!! SEDAP nye,!!!

    insyaallah akan dtg sye langgan makanan2 nih...hihi.. insyaallah...huuuu

  2. Anonymous on January 6, 2013 at 10:58 PM

    Camner nk order by post?

  3. Karya Mahirah on January 2, 2014 at 12:12 AM

    mcm ne nak order ye gula2 ni? sy duk semenanjung... boleh email kat qiqismama.shop@gmail.com

  4. Anonymous on July 4, 2014 at 9:48 AM

    Mcm mana nk orsder? Sya di semenanjung.boleh email or whatsup me?0136040243 or izlaini@yahoo.com


Borang Pesanan / Tempahan



Nama:




Alamat Email:




Alamat:




No. Tel:




Item No. 1:




Item No. 2:




Item No. 3:




Item No. 4:




Item No. 5:




*Untuk pembeli kek lapis. Kalau kek yang dipesan takde stok, tokey kedai boleh gantikan dgn kek lain yg sama harga tak ?

Boleh. Gantilah dengan apa-apa kek yang sama harga.


Takpe lah kalau kek tu dah takde stok.



Kaedah Bayaran:

CIMB

RHB

MAYBANK



Remarks:









Click here to put a form like this on your site.

Related Posts with Thumbnails