Pes Masakan


Perencah Laksa Sarawak Hj. Manan

Mee Kuah tradisional dari Sarawak. Ni kalau pi Sarawak tak makan Laksa Sarawak, tak sah wehhh. Untuk resepi laksa sarawak, klik kat sini dan sini pon buleh gak. Kat dalam pek laksa tu pon ada disertakan cara-cara nak membuatnye.
RM 5 /peket ( 150 gram)




















Taraa, ni tokey nak tunjuk le cane ghope nye Laksa Sarawak yg dah siap di masak. Tinggal nak di ngap je lagi .. hehehe ;). Di hidang bersama sambal belacan ngan limau.













Yang ni pon sama. Takkan pandang2 jeling2 je ..??
















Perencah Laksa Sarawak LIZA's
Yang ni pon sama gak perencah laksa sarawak. Cuma keluaran dari kilang lain. Nasihat tokey kedai, apa kata korang beli dua-dua jenis, nak tahu cane rasa dia ....
RM 5/ jar
















Bumbu Bubur Pedas
Serbuk rempah tradisional turun temurun. Hasil adunan pelbagai rempah ratus, beras dan kelapa. Boleh dipelbagai masakan mengikut selera. Untuk resepi bubur pedas, buleh klik kat sini dan kat sini.
RM 4/paket



















Ikan Tahai Salai
Kalau tak silap, orang semenanjung panggil ikan Tamban kot. Sedap dibuat sambal tumis. Tetapi ikan tersebut mesti dibuang kulit dan ditumbuk separuh halus. Lepas tumis sambal, baru masukkan ikan tahai yang dah ditumbuk tadi. Sila klik sini untuk resepi sambal tumis ikan tahai. Try la, baru tau ....

RM 5/Peket ( 100 gram )





















3 Responses


  1. ~:: Lu'Lu' aLMakNuN ::~ on March 2, 2010 at 7:36 PM

    assalamu'alaikum...mmm...jeruk dabai xde ker? teringin ler =p

  2. ida on July 11, 2012 at 1:08 AM

    Mcmana saya nak oder pes laksa tuh?

  3. ida on July 11, 2012 at 1:09 AM

    Mcmana saya nak oder pes laksa tuh?


Borang Pesanan / Tempahan



Nama:




Alamat Email:




Alamat:




No. Tel:




Item No. 1:




Item No. 2:




Item No. 3:




Item No. 4:




Item No. 5:




*Untuk pembeli kek lapis. Kalau kek yang dipesan takde stok, tokey kedai boleh gantikan dgn kek lain yg sama harga tak ?

Boleh. Gantilah dengan apa-apa kek yang sama harga.


Takpe lah kalau kek tu dah takde stok.



Kaedah Bayaran:

CIMB

RHB

MAYBANK



Remarks:









Click here to put a form like this on your site.

Related Posts with Thumbnails