Keropok Dan Kerepek


Aneka Jenis Keropok
Terdapat pelbagai jenis keropok seperti keropok udang (peket hijau), sotong (peket ungu) dan ikan (peket biru). Boleh buat stok kat umah, kalau orang datang umah takde mende nak hidang, boleh goreng wehh

Ikan (200 grm) = RM 5.00
Udang / Sotong ( 200grm) = RM 6.50



Keropok Udang


Keropok Ikan


Keropok Sotong


Aneka Jenis Kerepek
Terdapat dalam pelbagai perisa, seperti kerepek pisang, kerepek keladi dan kerepek pisang susu. Rasa yang lemak dan sedap. Sesuai di makan pada bila-bila masa. Yang ni pon sesuai dihidang pada tetamu yang datang berkunjung.



Sepeket (450 grm) = RM 13.00
( 100 grm ) =RM 4.50






Kerepek Pisang Perasa Asli



Kerepek Pisang Perisa Gula Apong



Kerepek Keladi Perisa Asli



Kerepek Keladi Perisa Susu



Kerepek Keladi Perisa Gula Apong

Borang Pesanan / Tempahan



Nama:




Alamat Email:




Alamat:




No. Tel:




Item No. 1:




Item No. 2:




Item No. 3:




Item No. 4:




Item No. 5:




*Untuk pembeli kek lapis. Kalau kek yang dipesan takde stok, tokey kedai boleh gantikan dgn kek lain yg sama harga tak ?

Boleh. Gantilah dengan apa-apa kek yang sama harga.


Takpe lah kalau kek tu dah takde stok.



Kaedah Bayaran:

CIMB

RHB

MAYBANK



Remarks:









Click here to put a form like this on your site.

Related Posts with Thumbnails