Mi Kolok Kering



Taraaaaa..... Kali ni tokey nak perkenalkan produk baru Kedai Ummie. Pelanggan2 yang dihormati, inilah dia rupa mi kolok kering ASLI dari Sarawak. Mi nilah yang digunakan untuk buat mi kolok/mi sapi/mi kolok goreng tu. Insya Allah resepi akan menyusul nanti ye :)

Harga : RM27 include postage (poslaju)
Berat : 1KG

5 Responses


  1. Anonymous on April 3, 2013 at 10:30 PM

    ade jual lagi ke mi kolok kering tu?

  2. wik on August 11, 2015 at 7:49 AM

    Mcm mana nk order

  3. Anonymous on December 2, 2015 at 11:26 PM

    Nak order..mcmana cara?

  4. 81marrymay on July 2, 2016 at 4:08 AM

    Hi macamana nak order?

  5. 81marrymay on July 2, 2016 at 4:08 AM

    Hi macamana nak order?


Borang Pesanan / Tempahan



Nama:




Alamat Email:




Alamat:




No. Tel:




Item No. 1:




Item No. 2:




Item No. 3:




Item No. 4:




Item No. 5:




*Untuk pembeli kek lapis. Kalau kek yang dipesan takde stok, tokey kedai boleh gantikan dgn kek lain yg sama harga tak ?

Boleh. Gantilah dengan apa-apa kek yang sama harga.


Takpe lah kalau kek tu dah takde stok.



Kaedah Bayaran:

CIMB

RHB

MAYBANK



Remarks:









Click here to put a form like this on your site.

Related Posts with Thumbnails