Tikar sarawak


Tokey melangkah setapak lagi ke hadapan dalam memvariasikan produk di Kedai Ummie ni. atas permintaan pelanggan-pelanggan yang dihormati, kini tikar sarawak boleh didapati di sini. Pelbagai saiz tersedia untuk dipilih.
Kat umah tokey pon ada .. hehehe :)

Senarai harga adalah seperti berikut :


- 7X10 = RM400

- 6X9 = RM330

- 5X7 = RM265

- 4X6 = RM210

- 3X5 = RM180

*Corak tersedia dalam pelbagai saiz
**Harga belum termasuk postage





Beraneka jenis tikar Sarawak



Kod : TS01



Kod : TS02



Kod : TS03












Tikar Sarawak

3 Responses


  1. Cik Bintang on January 12, 2011 at 1:30 AM

    nak tanye tikar sarawak 5x7 yg corak biasa tu ade stock tak kalau nak 3 bidang ? brape lame boleh dpt ?

  2. Ahliahnizam on February 7, 2011 at 6:47 PM

    Insya Allah, ada cikpuan. Saya guna courier .. dalam 3-4 hari, Insya Allah :)

    Terima Kasih

  3. Anonymous on February 3, 2013 at 10:12 AM

    skrg ni dok jual tikar sarawak lg x?


Borang Pesanan / Tempahan



Nama:




Alamat Email:




Alamat:




No. Tel:




Item No. 1:




Item No. 2:




Item No. 3:




Item No. 4:




Item No. 5:




*Untuk pembeli kek lapis. Kalau kek yang dipesan takde stok, tokey kedai boleh gantikan dgn kek lain yg sama harga tak ?

Boleh. Gantilah dengan apa-apa kek yang sama harga.


Takpe lah kalau kek tu dah takde stok.



Kaedah Bayaran:

CIMB

RHB

MAYBANK



Remarks:









Click here to put a form like this on your site.

Related Posts with Thumbnails