Gula Apong


Ni lagi satu produk yang terdapat di kedai ummie. Gula Apong ni lebih kurang macam gula Melaka di Semenanjung. Tapi gula ni takde dalam bentuk ketul-ketul. Dia dalam bentuk cecair, tetapi pekat dan likat.

Kegunaan dia macam-macam, untuk buat kuih boleh, cecah dengan ubi rebus boleh, campur dalam teh C peng boleh .... macam gula melaka jugak le. Dijual dalam peket-peket plastik, macam gambo kat bawah tu.


RM 6/peket


Yang ni pon gula apong jugak, keluaran kilang lain. Tapi dah dipacking dalam container, senang nak simpan bila dah dibuka. Nak pos pon senang. Setiap bekas beratnya 500 gram


RM7/container

.

2 Responses


  1. Murni Daniel on March 3, 2014 at 3:21 AM

    salam....sis ....DA no fon tak.....mcm mane nak blue gula ni

  2. suhaini sharif on March 4, 2014 at 2:57 AM

    Kak, sy nk beli.. Boleh? Cmner caranyer?


Borang Pesanan / Tempahan



Nama:




Alamat Email:




Alamat:




No. Tel:




Item No. 1:




Item No. 2:




Item No. 3:




Item No. 4:




Item No. 5:




*Untuk pembeli kek lapis. Kalau kek yang dipesan takde stok, tokey kedai boleh gantikan dgn kek lain yg sama harga tak ?

Boleh. Gantilah dengan apa-apa kek yang sama harga.


Takpe lah kalau kek tu dah takde stok.



Kaedah Bayaran:

CIMB

RHB

MAYBANK



Remarks:









Click here to put a form like this on your site.

Related Posts with Thumbnails