Terubuk Masin Sarawak







Teringin untuk menikmati keenakan terubuk masin sarawak?. Tapi tak tahu macam mana nak masak?
Tak perlu susah-susah, goreng je pun dah sedap.

Terubuk masin dibawakan untuk anda dari Sarawak.


- Diproses segar setiap hari

- Kurang masin

- Harga berpatutan



Whatsapp http://kedaiummie.wasap.my/ untuk maklumbalas lebih pantas.

3 Responses


  1. التميز المثالي on April 2, 2018 at 2:26 AM


    تقدم شركة تاج 0551844053 افضل خدمات التنظيف للمنازل والبيوت وكذلك ايضا تنظيف السجاد والموكيت والمجالس وبيوت الشعر
    بالدمام والخبر تنظيف فلل وشقق ومطاعم نقدم عمليات التنظيف الشاملة بمفهموها العصرى والحديث
    شركة تنظيف بالدمام
    شركة تنظيف منازل بالدمام

    شركة الصفرات للتنظيف والنظافه العامه بالرياض
    شركة تنظيف خزانات بالدمام
    شركة تنظيف سجاد بالدمام


    شركة تنظيف فلل بالدمام
    شركة جلي بلاط ورخام وسيراميك بالدمام
    شركة تنظيف شقق بالدمام
    شركة تنظيف مجالس بالدمام
    شركة طيوب لتسليك المجارى بالدمام


Borang Pesanan / Tempahan



Nama:




Alamat Email:




Alamat:




No. Tel:




Item No. 1:




Item No. 2:




Item No. 3:




Item No. 4:




Item No. 5:




*Untuk pembeli kek lapis. Kalau kek yang dipesan takde stok, tokey kedai boleh gantikan dgn kek lain yg sama harga tak ?

Boleh. Gantilah dengan apa-apa kek yang sama harga.


Takpe lah kalau kek tu dah takde stok.



Kaedah Bayaran:

CIMB

RHB

MAYBANK



Remarks:









Click here to put a form like this on your site.

Related Posts with Thumbnails