Telur Ikan Terubuk


Kali ni tokey kedai nak introduce produk baru kat Kedai Ummie ni. Ini lah dia yang dinamakan telur ikan terubuk. Haa, nampak tak ..?. Fresh lagi tu.

Rasa yang lemak dan kompom memang sedap. *Kesukaan tokey kedai*. Telur ni dah direndam dengan air garam, untuk kasi dia tahan lama. Kalau tak nak rasa masin dia buleh la rendamkan kejap, kalau nak rendam lama pon buleh pada sapa2 yang tak suka masin. Then tuko2 le air rendaman dia ... Insya-Allah kurang le rasa masinnya tu.

RM 50/100 gram
Kalau beli 200 gram + postage = RM95 :)






5 Responses


  1. Jijahh @ f.k on March 23, 2010 at 8:08 PM

    sabar je la ... mauth watering sungguh telor ituu

  2. Ghazali Lateh on June 7, 2010 at 7:53 PM

    Rasa teringin tapi takut nak makan, kolestrol tinggi.

  3. CikGu NOr on October 10, 2010 at 5:33 PM

    sowry..nak tanye masak aper yg best aa..leeh share resepi tak?

  4. aliff on October 16, 2010 at 2:40 AM

    Oder untuk hari jadi Su boleh buat tak?

  5. aliff on October 16, 2010 at 2:42 AM

    Kalau boleh berbentuk kek lapis.
    lain dari yang lain kn....


Borang Pesanan / Tempahan



Nama:




Alamat Email:




Alamat:




No. Tel:




Item No. 1:




Item No. 2:




Item No. 3:




Item No. 4:




Item No. 5:




*Untuk pembeli kek lapis. Kalau kek yang dipesan takde stok, tokey kedai boleh gantikan dgn kek lain yg sama harga tak ?

Boleh. Gantilah dengan apa-apa kek yang sama harga.


Takpe lah kalau kek tu dah takde stok.



Kaedah Bayaran:

CIMB

RHB

MAYBANK



Remarks:









Click here to put a form like this on your site.

Related Posts with Thumbnails