Archive: March 2011


PROMOSI : Beli Telur Dapat Ikan


Untuk kesekian kalinya, tokey nak buat promosi. Kali ni telur terubuk pulak. Beli telur terubuk 200 gram, FREE terubuk masin yang beharga RM12 seekor, FREE psotage juga. Dengan harga RM100 anda akan dapat semua tu. Wahh ..!!! berbaloi-baloi tu :D




Kek Lapis


Kek Lapis Sarawak

Mempunyai pelbagai corak yang menarik dan berwarna warni. Rasa yang sedap lagi ada 'umphhh!!'. Diperbuat dari mentega yang bermutu tinggi. Harga pun berbaloi-baloi. Berat setiap kek antara 350 gram ke 500 gram





Lapis Tembikai
RM18/biji





Lapis Tsunami

RM18/biji





Lapis Selendang Mawi
RM 18/biji


























Lapis Sisik Ikan
Butter ( RM 35/biji)







Sponge Cheese
RM 35 / biji










Kek Lapis Marble
(Lapisan chocolate & cheese)
RM 35 / biji (saiz kecil)



Lapis Idola
(RM 35)





Kek Kukus Hati Pari
(Campuran kismis hitam & prune yg diblend)
RM 35/biji




Borang Pesanan / Tempahan



Nama:




Alamat Email:




Alamat:




No. Tel:




Item No. 1:




Item No. 2:




Item No. 3:




Item No. 4:




Item No. 5:




*Untuk pembeli kek lapis. Kalau kek yang dipesan takde stok, tokey kedai boleh gantikan dgn kek lain yg sama harga tak ?

Boleh. Gantilah dengan apa-apa kek yang sama harga.


Takpe lah kalau kek tu dah takde stok.



Kaedah Bayaran:

CIMB

RHB

MAYBANK



Remarks:









Click here to put a form like this on your site.

Related Posts with Thumbnails