Archive: February 2011


Promosi Balik Kampung ..!!!


Dengan sukacitanya nak bagitahu pada pelanggan yang dihormati, Insya Allah 26 hb Februari (Sabtu) tokey nak balik kampung. Jadi, kalau ada yang nak oder ... sila lah isi oder form kat bawaaaaaah tu ye. Nanti boleh collect kat kampung saye, kat Ayer Keroh.

Pada pelanggan2 yg duk kat KL kalau nak oder pon boleh juga. Tokey akan ke KL pada 2 hb Mac nanti. Boleh collect di hotel ( lokasi hotel akan dimaklumkan kemudian). Kos penghantaran tokey kasi diskaun 50%. (al maklum, naik Air Asia .. kalau naik MAS boleh kasi FOC), hehehehe. So, apa tunggu lagi .... jenguk2 la produk2 Kedai Ummie ni ye ;D

Terima Kasih
CANTIK dipandang, SEDAP di makan


Borang Pesanan / Tempahan



Nama:




Alamat Email:




Alamat:




No. Tel:




Item No. 1:




Item No. 2:




Item No. 3:




Item No. 4:




Item No. 5:




*Untuk pembeli kek lapis. Kalau kek yang dipesan takde stok, tokey kedai boleh gantikan dgn kek lain yg sama harga tak ?

Boleh. Gantilah dengan apa-apa kek yang sama harga.


Takpe lah kalau kek tu dah takde stok.



Kaedah Bayaran:

CIMB

RHB

MAYBANK



Remarks:









Click here to put a form like this on your site.

Related Posts with Thumbnails