Archive: October 2010


Nak Free Gift Tak ..?


Untuk kali ini, tokey dengan besar hatinya nak kasi gula-gula lada hitam yang sedap ni untuk para pelanggan yang membuat pembelian(sebarang produk di Kedai Ummie) RM 50 ke atas. Tu tak termasuk kos pos ye ;D

Promosi berlangsung sampai bila-bila tokey rasa nak tutup. So, sila lah tengok-tengok, belek-belek produk kat kedai ni ye.
Terima Kasih



Gula-gula lada hitam yang sedap & spesel dari Sarawak.
(Tempat lain takdak ni)

Borang Pesanan / Tempahan



Nama:




Alamat Email:




Alamat:




No. Tel:




Item No. 1:




Item No. 2:




Item No. 3:




Item No. 4:




Item No. 5:




*Untuk pembeli kek lapis. Kalau kek yang dipesan takde stok, tokey kedai boleh gantikan dgn kek lain yg sama harga tak ?

Boleh. Gantilah dengan apa-apa kek yang sama harga.


Takpe lah kalau kek tu dah takde stok.



Kaedah Bayaran:

CIMB

RHB

MAYBANK



Remarks:









Click here to put a form like this on your site.

Related Posts with Thumbnails