Archive: February 2010


Dah Balik Dah ..!!


Al-hamd .. tokey dah pun selamat balik umah. Jadinya skang ni dah buleh la bukak kedai balik. So, kalau ada yang nak order .. silalah. Hmm, Insya-Allah tokey kedai nak buat contest tak lama lagi. Contest apa .......??, tunggguuuuuuuuuuuuuuu ;D

Borang Pesanan / Tempahan



Nama:




Alamat Email:




Alamat:




No. Tel:




Item No. 1:




Item No. 2:




Item No. 3:




Item No. 4:




Item No. 5:




*Untuk pembeli kek lapis. Kalau kek yang dipesan takde stok, tokey kedai boleh gantikan dgn kek lain yg sama harga tak ?

Boleh. Gantilah dengan apa-apa kek yang sama harga.


Takpe lah kalau kek tu dah takde stok.



Kaedah Bayaran:

CIMB

RHB

MAYBANK



Remarks:









Click here to put a form like this on your site.

Related Posts with Thumbnails